Benvinguda al bloc sobre maternitat i criança on
si el/la petit/a té gana ... popa, si té son... popa, si té fred o calor... popa, si té por... popa, si està content/a... popa ...
Així què, pipa o popa?


divendres, 26 de març del 2010

Jo t'estimaré per sempre

Avui us penjaré una cançó que m'encanta. Es tracta d'una cançó d'amor, una cançó de bressol, una cançó de pau... escolteu-la i poseu-li el qualificatiu que vulgueu.

És una cançó preciosa de l'Àlbum Desert Blanc d'El Musical més petit que es titula Dorm.

El vídeo no cal ni que el mireu perquè l'he creat per poder posar la cançó i no m'ha quedat gens bé. El que compta és la música i la lletra de la cançó. Aquí la teniu seguida de la lletra:



Dorm i no tinguis por.
Saps que sóc al teu costat.
Pensa que en la foscor
sempre et donaré la mà.
Mai me n’aniré.
Mai no et deixaré.
Jo t’estimaré
per sempre.
Quan tu ja siguis gran
jo seré en un altre lloc.
Però pensa que ets part de mi,
sempre hem tindràs aprop.
Mai me n'aniré.
Mai no et deixaré.
Jo t’estimaré
per sempre.

Veus: Daniel Anglès, Pili Capellades i Manu Guix.

1 comentari:

  1. Hola!
    M'han recomanat el teu blog des del sóc petit. Molt interessant. Comparteixo amb tu moltes idees sobre la amternitat, m'agradrá llegir-te.
    Jo sóc de prop de Lleida, i tinc una peque que aquesta setmana fara cinc mesets. Dedueixo que també ets de per aquí (per lo de "popar"!)
    Estic explicant també la meva experiència en un blog
    http://aprenentasermare.blogspot.com/
    i seràs benvinguda si el vols visitar.
    Onavis

    ResponElimina