Benvinguda al bloc sobre maternitat i criança on
si el/la petit/a té gana ... popa, si té son... popa, si té fred o calor... popa, si té por... popa, si està content/a... popa ...
Així què, pipa o popa?


dimarts, 23 de març del 2010

Entrevista a la Dra. Eulàlia Torras de Beà

Fa 4 mesos, em va trucar la meva mare i em va dir: llegeix la contra de La Vanguardia que t'agradarà. La vaig llegir, i certament em va agradar, i molt. Ahir vaig tenir l'ocasió de veure una entrevista al programa del 33 "Singulars" (deixeu-me dir que es tracta d'un molt bon programa d'entrevistes) a la Dra. Eulàlia Torras de Beà, la mateixa metgessa que fa quatre mesos entrevistaven a la contra del conegut diari.

La Sra. Eulàlia Torras de Beà és metge, psicoanalista i psiquiatra infantil i juvenil i una de les promotores d'un manifest, "Más tiempo con los hijos", que demana als poders públics normatives que permetin a pares i mares tenir més temps de permís remunerat per cuidar els fills petits. (http://mastiempoconloshijos.blogspot.com)

És una molt bona entrevista, molt aconsellable. Entre altres, diu coses com: "les guarderies les necessiten els pares, però no les necessiten els nens. Inaugurar guarderies és populisme polític. El que és veritablement progressista és subvencionar els pares perquè puguin criar els seus fills fins als tres anys. Els bebès i els nens necessiten els pares. I les guarderies no els poden substituir."

Dura 42 minuts però no us fassi mandra escoltar-la perquè val molt la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada