Benvinguda al bloc sobre maternitat i criança on
si el/la petit/a té gana ... popa, si té son... popa, si té fred o calor... popa, si té por... popa, si està content/a... popa ...
Així què, pipa o popa?


dilluns, 26 de juliol del 2010

Jocusixo! (3a part)

Aquest cop m'he fet un Mei-Tai. Si ho recordeu, el dia que vaig parlar del fulard (nena on et porto?) vaig anomenar tot un seguit de porta-nadons diferents entre els quals hi havia els Mei-Tais que són un sistema concret per portar els nadons provinent de l'Àsia. En aquest cas tampoc porta anelles ni sivelles ni altres objectes afegits tret de la pròpia tela. Però a diferència del fulard que és senzillament una tela llarga que entrellacem per tal que hi poguem dur el petit, el Mei-Tai consta d'un rectangle de roba amb 3 tirants (un a la cintura i un per a cada espatlla).

És molt senzill de fer i, atès que comprar-lo et pot costar tranquil·lament 70€, us proposo que us el proveu de fer i veureu que és mòlt còmode.

Amb ell es pot dur el petit davant o darrere i posar-te'l i treure'l és molt fàcil.

Aquí teniu unes fotos de com m'ha quedat (com sempre amb la cortesia de la nina Josefina):



Si el voleu fer només necessiteu roba de cotó 100% per fer el cos, loneta per fer les tires i guata per fer més tova la zona de la cintura i les espatlles del portador i la zona del cap del petitó.

Com que sóc molt pràctica, aquest (com la bandolera que ja us vaig ensenyar) també l'he fet reversible i per l'altra banda és taronja.

Apa, ja em direu si us agrada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada